• umiejętności – uczeń umie odnaleźć oznaczone punkty w jak najszybszym czasie
• wiadomości – uczeń wykorzystuje wiedzę z dziedziny matematyki, geografii, przyrody, wychowania fizycznego i języka polskiego; czytanie poleceń ze zrozumieniem i wykorzystywanie informacji; doskonalenie sprawności rachunkowej,
• wychowanie - przestrzega zasad i przepisów gry; wspomaganie rozwoju uczniów pod względem umysłowym, emocjonalnym i społecznym; rozwijanie zespołowego i logicznego myślenia matematycznego; stymulowanie aktywności twórczej; wykorzystywanie wiedzy w życiu codziennym; kształtowanie współpracy w zespole.
Uczniowie klasy 4 i 5 we wtorek, 12 maja, wzięli udział w grze terenowej (bieg na orientację) z zadaniami. Klasa 4 uczyła się tak chować zadania i oznaczać teren wokół ćwiczeń, by klasa 5 (która wyruszyła pół godziny później) mogła znaleźć (nie za szybko :) ) i wykonać zadania przygotowane przez młodszych kolegów pod czujnym okiem Pani Gosi Piszczek. Uczniowie wiele się nauczyli, utrwalili wiedzę zdobytą na zajęciach terenowych tydzień wcześniej, a przy okazji świetnie się bawili. Na sam koniec uczniowie rozszyfrowali hasło i znaleźli ukryty skarb, którym osłodzili sobie drogę powrotną do szkoły.